Portal članov
Portal organizatorjev
Register in licence
Stanje licenčnih točk
Iskalnik izvajalcev v ZBN
Obrazci

Kako ohraniti sebe v komunikacijskih zagatah z uporabniki

Datum & čas

22/3/2021

17:00

Lokacija

preko spletnega okolja Google meet

Splošne informacije

PREDAVANJU NA POT:
Zrel človek se zaveda, da je temelj vsakega dobrega odnosa resnično zanimanje za ljudi. Pozabljamo, da lahko s svojim površnim vedenjem povzročimo, da zahtevna stranka postane težavna. Če je sogovornik v stiski, če nima znanja in ga zato vse zanima, če želi tisoč in eno informacijo, govorimo o zahtevnem vedenju, ki od nas zahteva veliko strokovnega znanja in vere v to, da svoje delo obvladamo in se obenem zavedamo, kaj je v naši moči in kaj ne. Da to vedenje ne postane težavno, je pomembno, da obvladamo ustrezne tehnike asertivne komunikacije, ki je jasna, odločna in vljudna. Znamo zares poslušati in slišati, se po nepotrebnem spuščamo v nebistvene malenkosti, nasedamo provokacijam ali znamo pogovor zamegliti, znamo vztrajati in braniti pravila in dogovore, znamo reči sladki ne?

O težavnem vedenju pa govorimo takrat, ko se ljudje začno obnašati kot merjasci, zajklje, školjke, kamele ali dihurji.

CILJ PREDAVANJA:

  • Prepoznati zahtevno vedenje od težavnega.
  • Spoznati oblike težavnega vedenja.
  • Potrenirati nekaj veščin asertivne komunikacije.
  • IZ VSEBINE

    • Kdaj govorimo o zahtevnem in kdaj o težavnem uporabniku?
      • Tehnike asertivne komunikacije
      • Dejavno poslušanje
      • Tehnika pokvarjene plošče
      • Zameglitev pogovora
      • Govorica telesa
      • Pozitiven notranji dialog
      • Reci NE
    • Kaj nas podpira pri zahtevnem vedenju?
    • Nekaj vrst težavnega vedenja in kako z njim ravnati:
      • nesramnost – merjasec
      • klepetavost – zajklja
      • pretirana nezaupljivost – školjka
      • vzvišenost – kamela
      • tihi – dihur

TRAJANJE SPLETNEGA SEMINARJA, WEBINARJA
2 pedagoški uri ali 90 minut

VODITELJICA:
Klara Ramovš, profesorica andragogike, mojstrica poslovne komunikacije, SDI trenerka, izbrana izvajalka za vseživljenjsko karierno orientacijo, specializantka psihoterapije, smer logoterapija.

Splošne informacije

Kotizacija za nečlane Zbornice – Zveze znaša 30,00 € z vključenim DDV za posameznega udeleženca.
Kotizacijo poravnate na transakcijski račun ZZBNS-ZDMSBZTS št. 02015-0258761480, sklic na SI 00 0430-22032021.


Za člane Zbornice – Zveze, ki imajo poravnane članske obveznosti, bodo stroški izobraževanja kriti iz sredstev Zbornice – Zveze oziroma iz naslova plačanih članarin.


Licenčne točke pri Zbornici – Zvezi:
Program strokovnega srečanja je v postopku pridobivanja licenčnih in pedagoških točk pri Zbornici – Zvezi.

PRIJAVE

Prijave sprejemamo preko obrazca na spletni strani E-prijava.

S klikom na sliko E-prijavnica se odpre nabor izobraževanj, ki se bodo odvijala v naslednjem obdobju. Na želen seminar se lahko prijavite kot član ali splošno. Člani se prijavljajo preko izbire »Član«, za uspešni vstop v prijavo pa morate biti registrirani preko »Portala članov«, do katerega prav tako dostopate preko spletne strani www.zbornica-zveza.si. Registracija je potrebna le prvič. Ob uspešni identifikaciji člana imajo člani v prijavnem obrazcu že pred nastavljene osebne podatke in je izpolnjevanje prijave hitrejše.

Splošno prijavo uporabite v primeru, ko prijavitelj ni član Zbornice – Zveze. Pomembno je, da za vsakega naročenega udeleženca napiše poleg imena, priimka, naslova in zaposlitve (obvezni podatki) še kakšno od identifikacijskih številk, bodisi številko licence ali člansko številko članov Zbornice – Zveze. Obvezno polje v prijavnici je elektronski naslov udeleženca seminarja.